مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-11حوادث

کشف بیش از 10 هزار قرص روانگردان از یک واحد صنفی


جانشین انتظامی استان از کشف 10هزار 400 عدد انواع قرص روانگردان از یک واحد صنفی عطاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار عباسعلی بهدانی فرد اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از فعالیت فردی سودجو که اقدام به تهیه و فروش قرص های غیر مجاز واعتیادآور در واحد صنفی عطاری می کرد، مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران با تشدید اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و بازدید از صنوف پس از هماهنگی قضایی به محل اعزام و در بازدید از واحد صنفی عطاری در یکی از محلات بندرعباس  تعداد 10 هزار 400 عدد قرص روانگردان و اعتیاد آور کشف ودر این رابطه یک متهم دستگیر کردند.

این مقام انتظامی، ارزش داروهای غیرمجاز کشف شده  را 520 میلیون ریال عنوان کرده و خاطر نشان کرد: اقلام مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به اموال  تملیکی استان تحویل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم ، از عموم  شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد متخلف ، مراتب را از طریق تلفن 07621821527 ویا  مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند  تا در کمترین زمان ممکن  نسبت به دستگیری مجرمان اقدام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 10 هزار قرص روانگردان از یک واحد صنفی

کشف بیش از 10 هزار قرص روانگردان از یک واحد صنفی