مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 06:372020-05-11اقتصادي

طرح باغبانی با مشارکت مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی انجام می شود


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:به منظور استفاده از دانش نوین در امر باغبانی با مشارکت دانشگاه تهران و مرکز تحقیقات کشاورزی استان طرح های باغبانی در قزوین اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبری صبح دوشنبه در جلسه بررسی طرح های باغبانی که با حضور معاون تولیدات گیاهی سازمان و مدیران و مسئولین باغبانی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های تابعه در سالن باغستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پتانسیل های بالای استان در باغبانی و محصولات خاص مثل انگور، فندق، زغال اخته، گردو، پسته، هسته دارها، زیتون و گیاهان دارویی طرح هایی مشترک با دانشگاه تهران و مرکز تحقیقات کشاورزی استان و تولید کنندگان نهال کشت بافتی و دانش بنیان در حال انجام است.

وی افزود: همچنین در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی طرح توسعه باغ در اراضی شیبدار با هدف استفاده از منابع و اشتغالزایی در حال اجرا است.

اکبری طرح توسعه و اصلاح باغات زیتون، توسعه کشت گیاهان دارویی، کنترل نهالستان ها، بیمه باغات، توسعه مکانیزاسیون باغی، پیوند سرشاخه کاری انگور و گردو، توسعه باغات فندق و پسته و میوه های خشکباری، داربستی کردن باغات انگور، تولید محصولات سالم و ارگانیک، قارچ های خوراکی و توسعه گلخانه ها را جز طرح های جهاد کشاورزی در سال جاری برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح باغبانی با مشارکت مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی انجام می شود

طرح باغبانی با مشارکت مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی انجام می شود