مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-11سياسي

واکنش سردار سپهر به ادعای پنهان کاری دولت در مورد زمان ورود کرونا به ایران


دشمن برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی و ایجاد تردید در اعتماد مردم به نظام از همان روزهای اولیه شیوع کرونا در کشور تلاش کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر، جانشین سازمان بسیج مستضعفین در اولین جلسه مجمع عالی بسیج حقوقدانان، اظهار کرد: یکی از قشرهایی که در انجام تکالیف بسیج به ما کمک رسانی می کند، بسیج حقوقدانان است، امیدواریم ما قادر باشیم از این فرصت هایی که در اختیار ما قرار گرفته، بهره لازم را ببریم.

وی افزود: مقام معظم رهبری بیش از 3 هزار فرمان در خصوص بسیج دارند، اگر بخواهیم این فرامین را جمع بندی کنیم، نقش مردم نقش نخست است و سازمان بسیج به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد، نقش ایجاد سازوکارهای مردم پایه انقلاب اسلامی در بسیج مستضعفین را باید محقق کند.

لذا این مسئولیت بزرگ و این کار عظیم توسط اقشار بسیج در تحقق گام دوم انقلاب و تحقق قوانین اساسی و عادی به وسیله مردم در سازوکار سازمان بسیج مستضعفین باید محقق شود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون هرگاه در نقاط عطف تاریخ ساز قرار گرفتیم، نقش مردم در مجرای بسیج نقش نخست بوده است.

وی ادامه داد: در خصوص مقابله با کرونا، ما اولین نهادی بودیم که با وزارت بهداشت تفاهم نامه امضا کردیم و به این حوزه ورود کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سردار سپهر به ادعای پنهان کاری دولت در مورد زمان ورود کرونا به ایران

واکنش سردار سپهر به ادعای پنهان کاری دولت در مورد زمان ورود کرونا به ایران