مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-11پزشكي

تولید ضدعفونی کننده های حاوی نقاط کوانتومی کربنی با روش اقتصادی


اخیرا محققان کشور با استفاده از نقاط کوانتومی کربن و با یک روش اقتصادی ضدعفونی کننده هایی را تولید کردند که علاوه بر ماندگاری بیشتر بر روی سطوح مشکلات تنفسی برای مصرف کنندگان ایجاد نمی کند.

- اخیرا محققان کشور با استفاده از نقاط کوانتومی کربن و با یک روش اقتصادی ضدعفونی کننده هایی را تولید کردند که علاوه بر ماندگاری بیشتر بر روی سطوح مشکلات تنفسی برای مصرف کنندگان ایجاد نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اشکان شمالی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه مواد وقتی به صورت نقاط کوانتومی درمی آیند خواص سطحی جدیدی پیدا می کنند که این خواص منجر به بروز رفتارهای تازه ای در مواد می شود، گفت: کربن با کوچک شدن و قرار گرفتن در مقیاس نقاط کوانتومی خواص آنتی باکتریال از خود به نمایش می گذارد از این رو ما از این ویژگی برای تولید مواد ضدعفونی کننده استفاده کردیم.

وی با تاکید بر اینکه نقاط کوانتومی کربنی با اتصال به ویروس و باکتری موجب محدودیت فعالیت آنها شده که این سرآغاز فعالیت ضدعفونی کننده است، خاطرنشان کرد: سازوکارهای مختلفی در مقالات درباره چگونگی از بین بردن میکرواورگانیسم ها با استفاده از نقاط کوانتومی درج شده ولی تولید مواد ضدعفونی کننده حاوی نقاط کوانتومی در جهان انجام نمی شود که دلیل آن قیمت بالای نقاط کوانتومی است و ما در این مطالعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ضدعفونی کننده های حاوی نقاط کوانتومی کربنی با روش اقتصادی

تولید ضدعفونی کننده های حاوی نقاط کوانتومی کربنی با روش اقتصادی