مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-05-11اقتصادي

تعطیلی پنج شنبه ها؛ مطالبه استانداران مثلث طلایی گردشگری کشور


طرح تعطیلی پنج شنبه ها به عنوان راهکاری جدی در جبران بخشی از خسارت های صنعت گردشگری و توسعه گردشگری داخلی، در حالی از سوی هیات دولت مصوب نشده که استانداران مثلث طلایی گردشگری کشور تحقق این مهم را برای نجات گردشگری و اقتصاد کرونازده خواستار هستند.

- ایسنا/یزد طرح تعطیلی پنج شنبه ها به عنوان راهکاری جدی در جبران بخشی از خسارت های صنعت گردشگری و توسعه گردشگری داخلی، در حالی از سوی هیات دولت مصوب نشده که استانداران مثلث طلایی گردشگری کشور تحقق این مهم را برای نجات گردشگری و اقتصاد کرونازده خواستار هستند.

پایه های انواع اقتصاد در دنیا با شیوع کرونا به لرزه درآمد اما ستونی که ریزش آن بیش از همه ی اقتصادها محسوس شد، اقتصاد گردشگری بود که در بسیاری از کشورهای دنیا جزو اولویت های اقتصادی آن ها به شمار می رفت.

البته ایران هم از این قاعده مستثنی نبود و ضربات جبران ناپذیر بیشتری از ناحیه کرونا به اقتصاد در نوسان گردشگری آن وارد شد به طوری که رشد منفی گردشگری و پیامدهای آن از مهمترین مواردی بودند که عرصه را بر این صنعت تنگ تر کرد.

لغو سفرها، مشکلات نقدینگی تاسیسات گردشگری به ویژه هتل ها و آژانس های مسافرتی به منظور برگرداندن هزینه رزروها و از همه مهم تر بیکاری و ایجاد مشکلات معیشتی جمعیت زیادی از فعالان گردشگری و صنایع دستی، زنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی پنج شنبه ها؛ مطالبه استانداران مثلث طلایی گردشگری کشور

تعطیلی پنج شنبه ها؛ مطالبه استانداران مثلث طلایی گردشگری کشور