مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-05-11سياسي

جرم لسانی و نشر اکاذیب در یزد حرف اول را می زند


غلامعلی دهشیری یکشنبه شب در سلسه نشست های رمضانیه در جمع روحانیان در حوزه علمیه مدینه العلم کاظمیه افزود: برای پیشگیری از بروز آسیب های فرهنگی و اجتماعی به خصوص جرایم لسانی باید تلاش های فرهنگی افزایش یابد.

وی ادامه داد: برای کاهش ناهنجاری ها در جامعه باید روحانیون به خاطر نوع ارتباطی که با آحاد مردم دارند بیش از گذشته ار فرصت منابر و راهنمایی و اشاد برای پیشگیری و ارتقای فرهنگی جامعه بکوشند.

این مسوول اظهار کرد: حضور فعال روحانیان در جامعه و داشتن منابر هدفمند بر اساس شرایط و آگاهی به نیازها و مطالبات در کاهش آسیب های فرهنگی و اجتماعی در جامعه بسیار موثر و تعیین کننده است.

دهشیری به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی به عنوان یک ضرورت اشاره کرد و یادآور شد: اگر واجب الهی در جامعه محقق شود از بسیاری ناهنجاری ها جلوگیری می کند.

وی گفت: اجرای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه یک فرد یا دستگاه خاص نیست و همه افراد باید برای تحقق آن در جامعه به وظایف دینی و انسانی خود عمل کنند که نتایج خوبی برای جامعه و مردم به همراه دارد.

رییس کل دادگستری یزد به اجرای طرح هر مسجد یک قاضی اشاره کرد که در سال های گذشته با استقبال مردم مواجه شده و در سال جاری پیگیری می شود بر پاسخگویی دقیق به سوالات مردم به عنوان راهکار مهم پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرم لسانی و نشر اکاذیب در یزد حرف اول را می زند

جرم لسانی و نشر اکاذیب در یزد حرف اول را می زند