مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اردیبهشت 1399 ساعت 01:052020-05-10سياسي

بیشتر خدمات برق اهواز به صورت غیرحضوری ارائه می شود


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث خدمات رسانی به شهروندان در شرایط کرونایی گفت: بیشتر خدمات به مردم به صورت غیرحضوری ارائه شده است به شکلی که تا حد امکان حضور فیزیکی مردم در ستاد مرکزی و امورهای برق به حداقل برسد.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به اقدامات انجام گرفته در بحث خدمات رسانی به شهروندان در شرایط کرونایی گفت: بیشتر خدمات به مردم به صورت غیرحضوری ارائه شده است به شکلی که تا حد امکان حضور فیزیکی مردم در ستاد مرکزی و امورهای برق به حداقل برسد.

حسن کریمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به روند خدمات رسانی شرکت توزیع نیروی برق اهواز در شرایط کرونایی، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده کنونی ناشی از ویروس کرونا در کلانشهر اهواز با طراحی و به روزرسانی برنامه های رایانه ای و تلفن همراه تلاش شده است تا بیشتر خدمات قابل ارائه به مردم به صورت غیرحضوری ارائه شود و تا جایی که ممکن است حضور فیزیکی مردم در ستاد مرکزی و امورهای برق به حداقل برسد.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، سامانه تلفنی 121 اتفاقات برق اهواز به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس های مردمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر خدمات برق اهواز به صورت غیرحضوری ارائه می شود

بیشتر خدمات برق اهواز به صورت غیرحضوری ارائه می شود