مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 17:162020-05-10سياسي

خراسان رضوی برای انجام عملیات پروازی حج تمتع آمادگی دارد


محمود امانی بنی روز یکشنبه در نخستین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی حج تمتع 99 افزود: تمهیدات لازم در خصوص برگزاری حج تمتع 99 و اعزام و پذیرش حج گزاران خراسانی برای راهی شدن به سرزمین وحی اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی با برنامه ریزی و انسجام کاملِ تمامی واحدهای عملیاتی و سایر ارگان های مستقر، دارای شرایط ایده آل و زیرساخت های لازم برای اعزام حاجیان است.

مدیرکل حج و زیارت خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار داشت: حجاج خراسانی برای اولین بار به صورت غیرحضوری با مراحل اعزام به سرزمین وحی آشنا می شوند.

جواد شاد افزود: چنانچه شرایط کنترل ویروس کرونا با موفقیت همراه باشد و مانعی به وجود نیاید، برای برنامه ریزی دقیق و کارشناسی مسیر انجام حج روان و اعمال ابعاد اجرایی و فرهنگی حج تمتع 99 آماده خدمت گذاری هستیم.

وی اضافه کرد: امسال حدود 12 هزار زائر از استان های خراسان رضوی و شمالی به عربستان اعزام می شوند که در شرایط خاص فعلی در صدد هستیم برای رعایت مسایل بهداشتی، آموزش مناسک حج را از طریق فضای مجازی و راه اندازی کانال زائر انجام دهیم.

پارسال نیز حدود 12 هزار زائر حج تمتع از استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی در قالب 79 کاروان به همراه 216 هزار کیلوگرم بار به عربستان اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی برای انجام عملیات پروازی حج تمتع آمادگی دارد

خراسان رضوی برای انجام عملیات پروازی حج تمتع آمادگی دارد