مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 15:452020-05-10سياسي

55 درصد داوطلبان هلال احمر یزد زن هستند


محسن حرازی زاده روز یکشنبه در نشست خبری برخط (انلاین) که از سوی خانه مطبوعات یزد برگزار شد، افزود: عمده فعالیت های جمعیت داوطلبانه انجام می شود، هنوز مجوزی برای ردیف استخدامی دریافت نکردیم و سال گذشته تنها امکان جذب پنج نفر دریافت شد.

وی اظهار داشت: در ایام شیوع کرونا 570 هزار نفر در ایستگاه های جمعیت هلال احمر یزد مورد غربالگری قرار گرفتند و افراد مشکوک به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

وی اضافه کرد: در حوزه تکمیل تجهیزات سعی شد تا جایی که امکان دارد تلاش کنیم که تجهیزات مورد نیاز تیم های امدادی و مراکز هلال احمر استان اقدام شود.

حرازی زاده با اشاره به حوادث تلخ سال گذشته و خسارت های جانی و مالی به برخی شهروندان خاطرنشان کرد: در حوزه جمع آوری کمک های مردمی اقبال بسیار خوبی صورت گرفت و توانستیم در این حوزه هم فعالیت های گسترده ای انجام دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد درباره شیوع کرونا گفت: بر اساس وظیفه ذاتی که در مبارزه با این بیماری داریم، نسبت به برپایی چادرها و ایستگاه های تب سنجی با استقرار 2 پایگاه در راه آهن و ترمینال یزد اقدام شد و پس از آن بر اساس نیاز ستاد استانی کرونا، در چهار ورودی استان هم ایستگاه هایی برپا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد داوطلبان هلال احمر یزد زن هستند

55 درصد داوطلبان هلال احمر یزد زن هستند