مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 14:402020-05-10سياسي

اجرای طرح مومنانه عید تا عید در دانشگاه آزاد اسلامی ساری


بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مسؤولان دانشگاه آزاد اسلامی اجرای طرح مومنانه عید تا عید را در دانشگاه آزاد اسلامی ساری کلید زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، اجرای طرح مومنانه، با عنوان یک لقمه مهربانی سفره ای به وسعت یک شهر توسط دانشگاه آزاد اسلامی ساری در دستور کار قرار گرفته است.

در طرحی ویژه برنامه عید تا عید بنا است از عید تولد امام حسن مجتبی(ع) تا عید فطر طرح توزیع کمک مومنانه را در دستور کار خویش قرار داد.

بر اساس اعلام متولیان امر در این طرح هر شب 400 غذای گرم در بین نیازمندان مورد تایید کمیته امداد امام خمینی توزیع شود.

 حسین کرمانیان رییس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در مراسم رونمایی از این طرح در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات بسیار مناسبی در این ایام در سطح کشور بدون هیچ چشم داشتی برای کمک به همنوعان در حال انجام است.

وی با تقدیر از اقدامات بسیج دانشجویی در اجرای این طرح، گفت: همه باید تلاش کنیم که چهره فقر بعد از ویروس کرونا از کشور ما برداشته شود.

*توجه به خانواده ها جامعه هدف در کرونا در ادامه اسلامی مسؤول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه آزاد اسلامی مازندران جریان دانشجویی در کنار دیگر اقشار مردم در طرح مومنانه قرار گرفتند،تصریح کرد: خانواده دانشگاه آزاد اسلامی جامعه هدف خوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مومنانه عید تا عید در دانشگاه آزاد اسلامی ساری

اجرای طرح مومنانه عید تا عید در دانشگاه آزاد اسلامی ساری