مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 11:552020-05-10سياسي

امام جمعه تبریز: روحانیت برای پاسخگویی به شبهات اهتمام کنند


حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در دیدار رییسان نهادهای رهبری در دانشگاه های استان، افزود: بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور عده ای با شایعه پراکنی و ایجاد شبهه تلاش کردند بین علم و دین تعارض ایجاد کنند که روحانیون با وحدت رویه و با انسجام بیشتر وارد عرصه شده و این عده را ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه سهم روحانیت در مقابله با کرونا پاسخگویی به شبهات دینی است، اظهار داشت: از این رو روحانیت باید با فعالیت های تبیینی به این شبهات پاسخ دهند.

آل هاشم از خدمات طلاب و سایر گروه های مردمی در قالب نیروهای جهادی، تدفین و تغسیل اموات کرونایی قددانی و اضافه کرد: امروز طلاب و روحانیون در کنار این اقدامات ارزشمند جهادی که مورد توجه رهبر انقلاب هم است، باید در عرصه پاسخگویی به شبهات به صورت جدی وارد میدان شوند و اجازه ندهند مطالب کذب فضای مجازی در افکار مردم ریشه کند.

وی ادامه داد: با توجه به نقش رسانه ها و فضای مجازی در دنیای امروز و انحرافات و شبهاتی که در این فضا علیه اسلام ناب و شیعه صورت می گیرد، حضور جدی حوزه و روحانیت در این عرصه نیز ضروری به نظر می رسد چون فضای مجازی مخاطبان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است و می توان از این ظرفیت برای تبلیغ و تبیین دین و مقابله با شبهات استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه تبریز: روحانیت برای پاسخگویی به شبهات اهتمام کنند

امام جمعه تبریز: روحانیت برای پاسخگویی به شبهات اهتمام کنند