مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 11:202020-05-10اقتصادي

کمک بیش از 215 میلیارد تومانی خیرین برای مبارزه با کرونا


رییس مجمع خیرین کشور از کمک بیش از 215 میلیارد تومانی خیرین در حوزه مبارزه با کرونا و تأمین بسته معیشتی برای نیازمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حبیب الله بوربور رییس مجمع خیرین کشور در نشست اعضای مجمع خیرین کشور با علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: اعضای هیأت مدیره و مؤسسات حقوقی تابعه و همچنین نمایندگی های 10گانه مجمع خیرین کشور تاکنون بالغ بر 215 میلیارد و 214 میلیون تومان در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله با بیماری کرونا و همچنین کمک به تأمین معیشت خانواده های آسیب دیده از بحران کرونا اهدا کرده اند و این کمک ها در ماه مبارک رمضان با شتاب بیشتر همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ریزاقدامات خیرین به تفکیک استان ها توسط روابط عمومی مجمع خیرین کشور منتشر شده است، افزود، تشکل متبوعش از ابتدای بروز بحران کرونا از تمام ظرفیت ها در ستاد و صف و همچنین استان های مختلف برای هدایت کمک های خیرین برای مقابله و مهار کرونا استفاده کرده است.

بوربور اضافه کرد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مواسات و کمک های مومنانه هم بر حجم این کمک ها افزوده شده و هم عمده آنها صرف تهیه و ارسال بسته های معیشتی برای خانواده های کم بضاعت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از 215 میلیارد تومانی خیرین برای مبارزه با کرونا

کمک بیش از 215 میلیارد تومانی خیرین برای مبارزه با کرونا