مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-10سياسي

توزیع کارت هدیه توسط امدادگران عاشورای استان مرکزی بین بیماران صعب الاعلاج


رحیم عبدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در قالب رزمایش مومنانه موسسه امدادگران عاشورای استان مرکزی به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) اقدام به توزیع کارت های هدیه با رمز یا امام حسن (ع) کرد.

وی تصریح کرد: این طرح در قالب پویش مومنانه و با هدف کمک به بیماران صعب الاعلاج و سرطانی زیرپوشش موسسه امدادگران عاشورا از روز گذشته به اجرا در آمده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

  مدیرعامل موسسه امدادگران عاشورای استان مرکزی  بیان داشت: امدادگران عاشورا تحت هدایت و راهبری سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با هدف ارائه خدمات بی شائبه به بیماران و لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش مومنانه اقدام به توزیع این کارت ها کرده است.

معاون اجرایی موسسه امدادگران عاشورا نیز گفت: در قالب پویش مومنانه 168 کارت 300 هزار تومانی به همت خیرین تهیه و بین جامعه زیرپوشش موسسه امدادگران عاشورا که بیماران صعب الاعلاج  و سرطانی هستند توزیع می شود.

  یوسفی افزود: این کارت ها تا پایان سال 1399 اعتبار داشته و در تلاش هستیم با توکل به خدا بخشی از خانواده های آبرومند و آسیب دیده ناشی بیماری کرونا را زیرپوشش این طرح قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کارت هدیه توسط امدادگران عاشورای استان مرکزی بین بیماران صعب الاعلاج

توزیع کارت هدیه توسط امدادگران عاشورای استان مرکزی بین بیماران صعب الاعلاج