مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-05-10سياسي

کاخ مروارید کرج در حالی فراموشی


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز گفت: کاخ مروارید میراثی ملی است و نگهداری از آن تنها وظیفه ارگانی مثل میراث فرهنگی نیست بلکه دستگاه های مختلف مثل شهرداری، - ، علیرضا دهقان مهرجردی درباره آخرین وضعیت کاخ مروارید کرج توضیح داد: با اعتباری که در سال 98 برای کاخ مروارید کرج تخصیص یافت تنوانستیم دو ویلایی که جزو ساختمان های مدیریتی مجموعه کاخ مروارید بودند را مرمت کنیم.

وی ادامه داد: عملیات بهسازی و نگهداری فضای سبز این مجموعه نیز بر اساس تفاهم نامه ای که با شهرداری کرج منعقد شده در حال انجام است.

وی توضیح داد: در کنار این موارد، سال گذشته عملیات تخلیه آب و لایروبی دریاچه این کاخ نیز انجام گرفت و این دریاچه مجدداً آبگیری شد.

این مسئول توضیح داد: با اعتبارات تخصیص یافته سال گذشته برخی اقدامات برای تعمیر و بهسازی ادوات و تجهیزاتی که برای آبیاری فضای سبز مجموعه مورد نیاز است، صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اعتباری که سال گذشته برای مرمت سقف کاخ مروارید از وزارت میراث فرهنگی تقاضا کرده بودیم هنوز تخصیص نیافته، اظهار کرد: بخشی از این اعتبار مصوب شده ولی به خاطر شیوع کرونا و ضرورت هزینه کرد دولت برای امور بهداشتی، بخشی از اعتبارات وزارت میراث فرهنگی برای ارتقای بحض سلامت مردم هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ مروارید کرج در حالی فراموشی

کاخ مروارید کرج در حالی فراموشی