مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-05-10سياسي

کیفی سازی خدمات حمل و نقل عمومی در محمدیه در اولویت قرار دارد


کیفی سازی خدمات حمل و نقل عمومی در شهر محمدیه و رفع مشکلات معیشتی رانندگان در اولویت شهرداری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم معارفه مدیرعامل سازمان حمل نقل و همگانی شهر محمدیه و مهرگان با حضور یحیی رحیم لو شهردار، ناظم اله فرهادی، رییس شورای اسلامی، علیار حسنی رییس شورای سازمان حمل و نقل محمدیه، امید منفرد سخنگوی شورای اسلامی شهر محمدیهروز یکشنبه در سالن اجتماعات سازمان حمل و نقل محمدیه برگزار شد.

یحیی رحیم لو در این مراسم با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) گفت: سازمان حمل و نقل مانند ویترین خدمات شهرداری است که باید با مدیریت جهادی علاوه بر مهیا کردن بستر خدمت رسانی به مردم اعتماد عمومی راهم جلب کرد.

شهردار محمدیه تصریح کرد: پس از جلساتی که با متولیان حوزه حمل و نقل محمدیه و رانندگان برگزار شد توانستیم با حمایت های اعضای شورا به تعهد خود برای حل مشکل رانندگان و سیستم حمل و نقل که از اولویت های اصلی ما بود عمل کنیم و در اولین گام با انتخاب مدیرعامل امیدواریم مشکلات این حوزه را با همکاری اعضای محترم شورا حل کنیم.

وی اظهار داشت: بیش از 50 هزار نفر از ساکنان محمدیه و مهرگان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می کنند و توجه به حقوق شهروندی در زمینه حمل و نقل علاوه بر بالا بردن سطح کیفیت زندگی شهروندان باعث کاهش هزینه مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفی سازی خدمات حمل و نقل عمومی در محمدیه در اولویت قرار دارد

کیفی سازی خدمات حمل و نقل عمومی در محمدیه در اولویت قرار دارد