مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-10سياسي

تجهیز درمانگاه خیریه ولیعصر (عج) ورامین به کیت تشخیص ویروس کرونا


مدیر درمانگاه خیریه ورامین از تجهیز این درمانگاه به کیت تشخیص ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله فرجی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ضرورت انجام تست کرونا، و بعضاً نگرانی شهروندان از نبود این کیت در سطح شهرستان آزمایشگاه درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر (عج) پس از رایزنی های فراوان توانست مجوز گرفتن کیت آزمایشگاهی را دریافت و این مهم را برای عزیزان ورامینی عرضه نماید.

وی گفت: آزمایشگاه درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر (عج) در روزهای فرد هفته، با احتساب تخفیف 50 درصدی آزمایش تیتر انتی بادی کرونا IgG و Covid19 IgM در جهت رفاه همشهریان گرامی با مبلغ 70 هزار تومان انجام می دهد.

فرجی در ادامه از همشهریان ورامینی درخواست کرد تا دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند و در این رابطه گفت: در صورت عدم رعایت بهداشت و طرح فاصله گذاری، احتمال افزایش درصد ابتلاء و شروع پیک های بعدی اپیدمی وجود دارد؛ بنابراین هرچند روند بیماری کاهشی است، ولی نباید برای رفع محدودیت ها و احتیاط های بهداشتی عجله کنیم.

لازم به ذکر است، درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر (عج) در مرکز شهر ورامین و با امکاناتی مانند پزشک عمومی و متخصص، سونوگرافی، ماموگرافی، opg دندان، فیزیوتراپی، جراحی سرپایی، داروخانه، مامایی، دندانپزشکی، رادیولوژی، اکوکاردیوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز درمانگاه خیریه ولیعصر (عج) ورامین به کیت تشخیص ویروس کرونا

تجهیز درمانگاه خیریه ولیعصر (عج) ورامین به کیت تشخیص ویروس کرونا