مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-10اقتصادي

160 بازرسی نظارتی توسط دامپزشکی آوج انجام شد


در راستای تنظیم بازار و کنترل فعالیت اصناف و بهداشت فرآورده های خام دامی در ماه مبارک رمضان 160 مورد بازرسی توسط دامپزشکی انجام شد.

- مجید رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح تشدید نظارت های بهداشتی دامپزشکی از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان آوج با اعلام آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی این شهرستان گفت: در این طرح مراکز عرضه فراورده های خام دامی شهرستان توسط کارشناسان اداره دامپزشکی بازرسی می شوند که هدف از این بازدیدها بررسی کیفیت بهداشتی فرآورده های خام دامی و رعایت دستورالعمل های سازمان دامپزشکی در خصوص حمل، نگهداری و عرضه این فرآورده ها در مراکز عرضه و فروش است.

رحمانی تصریح کرد: در طرح تشدید نظارت های دامپزشکی، از تمامی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی از قبیل قصابی ها، مرغ فروشی ها، خودروهای ویژه حمل فراورده های خام دامی و رستوران ها بازرسی انجام می شود و در این راستا در دو هفته آغازین ماه مبارک بیش از 160 مورد بازدید صورت گرفته است.

وی گفت: در این بازدیدها بیش از 31 کیلوگرم انواع فراورده های خام دامی ضبط شده و 5 نفر از افراد به دلیل تخلف بهداشتی به مراجع قضایی معرفی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 بازرسی نظارتی توسط دامپزشکی آوج انجام شد

160 بازرسی نظارتی توسط دامپزشکی آوج انجام شد