مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-10اقتصادي

جهاد دانشگاهی در تولید فناوری و محصولات فناورانه از استان های موفق است


جهاد دانشگاهی استان در تولید فناوری و محصولات فناورانه یکی از استان های مطرح و موفق کشور است.

- ایسنا/لرستان رییس جهاد دانشگاهی لرستان گفت:جهاد دانشگاهی استان در تولید فناوری و محصولات فناورانه یکی از استان های مطرح و موفق کشور است.

دکتر سیدعلی نادر دهقانی امروز 21 اردیبهشت ماه در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در جهاددانشگاهی لرستان از نیروهای جوان، خلاق و دارای ایده استفاده شده است و مجموعه را براساس سیستم های معمولی کارمندی ایجاد و مدیریت نکرده ایم.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی لرستان به لحاظ کارکردی از واحدهای موفق کشور محسوب می شود که نیروهای جوان دانشگاهی و خلاق را جذب کرده است، بیان کرد: تعداد بسیاری از زوج های ما نابارور هستند و برای درمان به تهران و یزد مراجعه می کردند و جهاد دانشگاهی استان احساس نیاز کرد که مرکز درمان ناباروری استان را با ظرفیت پذیرش سالانه 3000 زوج ایجاد کند و هم اکنون این مرکز به لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات و فرآیند کار یکی از مراکز مطرح کشور است.

رییس جهاد دانشگاهی لرستان با بیان اینکه کوهدشت یکی از شهرهای کشاورزی استان محسوب می شود، بیان کرد: با توجه به اینکه کشاورزی در این شهر بصورت سنتی انجام می شود تصمیم بر ایجاد شهرک گلخانه ای در کوهدشت گرفتیم و این امر سبب شد که حجم عظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در تولید فناوری و محصولات فناورانه از استان های موفق است

جهاد دانشگاهی در تولید فناوری و محصولات فناورانه از استان های موفق است