مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 07:152020-05-10اقتصادي

پرداخت بیش از 129 میلیاردریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گچساران


از سال گذشته تاکنون مبلغ 129میلیارد و 620 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.

- محمد خادمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گچساران از پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

وی افزود: یکی از اولویت های نهاد حمایتی کمیته امدادشهرستان ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد تحت پوشش این نهاد است، بیان کرد:از سال گذشته تاکنون مبلغ  129میلیارد و 620 میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران ابراز کرد: با پرداخت این میزان تسهیلات تعداد333 طرح اشتغال زایی در زمینه های تولیدی شامل دامپروری، خرید خودرو، صنایع دستی و خدماتی اجرا شده است.

وی اذعان کرد: این میزان تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی، خوداشتغالی و توسعه روستایی از محل امداد و بانک ها پرداخت شده است.

خادمی ابراز کرد: از مجموع  تسهیلات پرداخت شده به مددجویان مبلغ  123میلیارد و 970 میلیون ریال  از محل تسهیلات بانکی و پنج میلیارد و 650 میلیون ریال تسهیلات امدادی پرداخت شد.

رییس کمیته امداد گچساران ادامه داد: از سال گذشته تاکنون 36 طرح اشتغالزایی با اعتبار ی به مبلغ پنج میلیاردو 650 میلیون ریال از محل امدادی برای مددجویان تحت پوشش این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بیش از 129 میلیاردریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گچساران

پرداخت بیش از 129 میلیاردریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گچساران