مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 06:062020-05-10سياسي

شرکت 20 هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بستر فضای مجازی، گفت: تاکنون بیش از 20 هزار گیلانی در این جشنواره شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پریسا کرمی صبح یکشنبه در نشست با رییس سازمان بسیج فرهنگیان گیلان در اداره کل کتابخانه های عمومی استان، اظهار کرد: کتابخانه های عمومی در جذب اقشار مختلف مردم به سمت کتابخانه ها، ایجاد علاقمندی به کتاب و جذاب سازی فعالیت های فرهنگی فعالیت های متنوع توسط کتابداران انجام می دهد.

کرمی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بر فعالیت های فیزیکی کتابخانه های تأثیر گذاشته است، افزود: کتابداران با حضور در بستر فضای مجازی و تشکیل گروه های مجازی، اقدامات متنوعی با محوریت کتاب و کتابخوانی را به انجام می رسانند.

وی برگزاری دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در بستر فضای مجازی را یکی از مهمترین برنامه های این مجموعه دانست، گفت: با استفاده از ظرفیت و بستر فضای مجازی و همزمان با سراسر کشور در استان گیلان این جشنواره نیز پیگیری شده و تا کنون 20 هزار و 887 نفر در این جشنواره شرکت کرده اند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان با اشاره به اشتراکات فرهنگی و کارکردهای مشترک کتابخانه های عمومی و نظام آموزشی، بیان کرد: بر همین اساس تفاهم نامه همکاری مشترکی میان مجموعه کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 20 هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی

شرکت 20 هزار گیلانی در جشنواره کتابخوانی رضوی