مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-10سياسي

محفل انس با قرآن در بیمارستان امام خمینی اردبیل برگزار شد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد.

- اردبیل- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی ستوده پیش از ظهر یکشنبه در حاشیه برگزاری محفل انس با قران در گفتگو با خبرنگار مهر ، عنوان کرد: با توجه به اینکه بیمارستان امام خمینی (ره) یکی از بیمارستان های اصلی مقابله با ویروس کرونا است، با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با حضور پرسنل و کادر درمانی این بیمارستان محفل انس با قرآن کریم برگزار شد.

وی در خصوص سایر محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در شرایط کنونی جامعه به جهت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور عموم مردم امکان پذیر نیست و به همین دلیل علاوه بر برگزاری محافل انس با قرآن کریم به صورت مجازی و پخش از طریق صفحات اینستاگرامی مساجد و بقاع متبرکه امسال با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تعدادی از محافل در مراکز درمانی ویژه کادر درمان و پرسنل خدوم بیمارستان ها برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محفل انس با قرآن در بیمارستان امام خمینی اردبیل برگزار شد

محفل انس با قرآن در بیمارستان امام خمینی اردبیل برگزار شد