مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 05:352020-05-10اقتصادي

30 واحد تولیدی راکد در کردستان به چرخه تولید بازگشت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال گذشته 30 واحد تولیدی استان با وجود تمام مشکلات اقتصادی و تنگناها از طریق کارگروه تسهیل به چرخه تولید بازگشتند.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در سال گذشته 30 واحد تولیدی استان با وجود تمام مشکلات اقتصادی و تنگناها از طریق کارگروه تسهیل به چرخه تولید بازگشتند.

محمد دره وزمی امروز(21 اردیبهشت)در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال با عنوان سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده در همین راستا وزارت صمت برنامه های خود را در 7 محور و 43 پروژه مشخص کرده، سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان نیز به تبعیت از برنامه های وزارت صمت برش استانی این برنامه ها را تهیه کرده است.

وی افزود: تولید و توسعه و تعمیق ساخت داخل، تامین منابع مالی و توسعه سرمایه گذاری، بهبود فضای کسب و کار، توسعه صادرات غیر نفتی، مدیریت واردات، توسعه معادن صنایع فلزی، توسعه فناوری و بهبود بهره وری و مدیریت بازار و ساماندهی لجستیک تجاری در کشور از محورهای تعیین شده در این برنامه هاست.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: ما در سازمان صمت استان در این محورها برنامه ها را برای خودمان تعریف کرده ایم که البته اولویت اول را بر بحث حفظ واحدهای تولیدی که در حال فعالیت هستند و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 واحد تولیدی راکد در کردستان به چرخه تولید بازگشت

30 واحد تولیدی راکد در کردستان به چرخه تولید بازگشت