مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-10اقتصادي

مشکلاتی که کروناویروس بر کسب و کار زنان کارآفرین وارد کرد


رییس هیات مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین درمورد تاثیر شیوع ویروس کرونا بر کسب و کار زنان کارآفرینان و فعالیت های این انجمن در این دوران توضیحاتی ارائه کرد.

- رییس هیات مدیره انجمن ملی زنان کارآفرین درمورد تاثیر شیوع ویروس کرونا بر کسب و کار زنان کارآفرینان و فعالیت های این انجمن در این دوران توضیحاتی ارائه کرد.

  فریبا مهدیون در گفت وگو با ایسنا، در مورد تاثیر شیوع ویروس کرونا بر کسب و کار زنان کارآفرینان توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بخشی از آسیب های ناشی از شیوع کرونا بر کسب و کار بانوان آسیب های اقتصادی بوده که در اثر کاهش فعالیت های اقتصادی ایجاد شده است، البته این آسیب برای همه آحاد جامعه مشترک بوده است، اما این بیماری آسیب هایی نیز مختص کارآفرینان و صاحبان کسب و کار داشته است، به طوریکه این گروه مجبور شدند شیفت های کاری کارکنان را کاهش دهند و یا نیروهای شاغل را تعدیل کنند که این موضوع اثرات روانی منفی هم بر کارفرمایان و هم پرسنل شاغل در مراکز وارد کرده است.

به گفته وی، انجمن ملی زنان کارآفرین در حال حاضر در حال جمع آوری گزارشاتی از مشکلاتی که کروناویروس بر کسب و کار زنان کارآفرین وارد کرده، است؛ بررسی این گزارشات حاکی از آن است که زنان کارآفرین حوزه های مختلف صنعت، تجارت و خدمات به سیاست دولت مبنی بر مجوز دادن به برگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلاتی که کروناویروس بر کسب و کار زنان کارآفرین وارد کرد

مشکلاتی که کروناویروس بر کسب و کار زنان کارآفرین وارد کرد