مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 04:452020-05-10دانش

اعتراض روسای دانشگاه های ایران به تحریم های یکجانبه آمریکا


روسای دانشگاه های بزرگ ایران با ارسال نامه ای به روسای دانشگاه های جهان نسبت به تحریم های یکجانبه علیه کشورمان اعتراض کردند.

- روسای دانشگاه های بزرگ ایران با ارسال نامه ای به روسای دانشگاه های جهان نسبت به تحریم های یکجانبه علیه کشورمان اعتراض کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با شیوع بیماری کوید 19، استفاده از توانمندی و ظرفیت های علمی جهانی برای تشخیص، مقابله و مبارزه با این بیماری و بیان ظلم مضاعف بر مردم کشور با توجه به تحریم ها در دستور کار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفت و دانشگاه ها و پژوهشگاه های بزرگ کشور در این خصوص با جامعه نخبگانی دنیا مکاتبه داشتند.

هدف از این مکاتبات دو و چند جانبه، باز کردن باب گفتگو میان محققان و دانشمندان جهانی است تا ضمن توجه به معضلات علمی، بخش دیگری از مشکلات را که جوامع انسانی تحت عنوان تحریم با آن روبرو هستند، نیز مد نظر قرار دهند.

در این رابطه، رییس دانشگاه تربیت مدرس با ارسال 17 نامه به روسای دانشگاه های کشورهای چین، ژاپن، روسیه، ایتالیا، ترکیه، ایالات متحده، رومانی، فنلاند و لهستان به اعمال تحریم های ظالمانه علیه فعالیت های پژوهشی ایران در مبارزه با بیماری کرونا اعتراض کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض روسای دانشگاه های ایران به تحریم های یکجانبه آمریکا

اعتراض روسای دانشگاه های ایران به تحریم های یکجانبه آمریکا