مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-05-10اجتماعي

هوای شهرستان های غربی کرمانشاه بحرانی شد


معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه شهرستان های غربی استان شامل قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب هم اکنون از نظر غلظت ریزگردها در وضعیت بحران قرار دارند، - ایسنا/کرمانشاه معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه شهرستان های غربی استان شامل قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب هم اکنون از نظر غلظت ریزگردها در وضعیت بحران قرار دارند، گفت: احتمال غیراستاندارد شدن هوای کرمانشاه نیز وجود دارد.

آذر ولی زاده در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ورود توده گرد و غبار به جو استان از اواخر شب گذشته، اظهار کرد: این توده غبار باعث شد غلظت ریزگردها در شهرستان های غربی استان شامل قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب افزایش یابد و میانگین شش ساعته غلظت (ساعت یک بامداد تا هفت صبح) امروز (21 اردیبهشت) در این شهرستان ها به 1736 میکروگرم بر مترمکعب هوا برسد که بیانگر وضعیت بحران است.

وی ادامه داد: میانگین غلظت گرد و غبار از ساعت شش صبح تاکنون نیز در این شهرستان ها به 2970 میکروگرم بر مترمکعب هوا رسیده است.

معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه هوای شهر کرمانشاه فعلا استاندارد است، یادآور شد: احتمال حرکت ریزگردها به سمت کرمانشاه و غبارآلود شدن هوای این شهر وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای شهرستان های غربی کرمانشاه بحرانی شد

هوای شهرستان های غربی کرمانشاه بحرانی شد