مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-05-10ورزشي

تصمیمی برای تغییر تابعیت نداشتم/ برای مسابقات دغدغه اینترنت دارم!


استاد بزرگ شطرنج بانوان ایران که پس از دوری چندماه تصمیم به بازگشت دوباره به تیم ملی گرفته در مورد آنچه باعث کناره گیری اش شد و برنامه پیش روی خود توضیح داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دی ماه سال گذشته و در روزهایی که موج مهاجرت ملی پوشان رشته های مختلف از ورزش ایران به راه افتاده بود، سارا خادم الشریعه اولین استاد بزرگ بانوان ایران با انتشار پستی کناره گیری خود از تیم ملی شطرنج ایران را اعلام کرد.

این اقدام خادم الشریعه درست پس از تصمیم علیرضا فیروزجا برای بازی زیر پرچمی غیر از ایران و حمایت خادم الشریعه از وی انجام شد.

همین مسئله ابهاماتی مبنی بر تغییر تابعیت سارا خادم الشریعه ایجاد کرده بود اگرچه طی ماه های گذشته حرکتی که موید این احتمال باشد، انجام Kشد.

با این حال ابهامات در مورد سارا خادم الشریعه و چگونگی ادامه همکاری او با شطرنج ایران وجود داشت تا اینکه نشست هفته گذشته این شطرنجباز با سرپرست فدراسیون و اعلام آمادگی رسمی وی برای حضور در تیم ملی به همه گمانه زنی ها در مورد او پایان داد.

این ملی پوش که طی سال های گذشته همواره بهترین بانوی شطرنجباز ایران در رنکینگ جهانی بود، در بازگشت به تیم ملی دعوت نامه فدراسیون جهانی برای حضور در مسابقات آنلاین برق آسا را دریافت کرد و بر همین اساس قرار است از 26 اردیبهشت ماه در این رقاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیمی برای تغییر تابعیت نداشتم/ برای مسابقات دغدغه اینترنت دارم!

تصمیمی برای تغییر تابعیت نداشتم/ برای مسابقات دغدغه اینترنت دارم!