مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 02:402020-05-09پزشكي

دانشگاه های علوم پزشکی پتانسیل بالایی برای همکاری با هلال احمر دارند


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به گستردگی کانون های فرهنگی گفت: کانون هلال احمر یکی از کانون هایی است که چند ماه پیش مجوز مجمع تخصصی خود را دریافت کرد و امروز می تواند روابط و فعالیت های گسترده داشته باشد و با جدیت اهداف خود را دنبال کند.

- معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به گستردگی کانون های فرهنگی گفت: کانون هلال احمر یکی از کانون هایی است که چند ماه پیش مجوز مجمع تخصصی خود را دریافت کرد و امروز می تواند روابط و فعالیت های گسترده داشته باشد و با جدیت اهداف خود را دنبال کند.

خوشبختانه دانشگاه های علوم پزشکی توان و پتانسیل بالایی دارند که می تواند در راستای اقدامات سازمان جوانان هلال احمر قرار بگیرد تا این روحیه انسان دوستی بیش از پیش تقویت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیما سادات لاری در مراسم امضاء تفاهنامه همکاری مشترک بین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، ضمن تبریک هفته هلال احمر و میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام، بیان کرد: تاکید جمعیت هلال احمر بر مقوله آموزش، یکی از اهداف مهم و اثربخش جمعیت جوانان هلال احمر است که می تواند مانع بروز خسارت های مختلف اجتماعی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های علوم پزشکی پتانسیل بالایی برای همکاری با هلال احمر دارند

دانشگاه های علوم پزشکی پتانسیل بالایی برای همکاری با هلال احمر دارند