مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اردیبهشت 1399 ساعت 02:302020-05-09اقتصادي

مردم با بازار کاذبِ قیمت خودرو مبارزه منفی کنند


رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: مردم باید با بازار کاذبِ قیمت خودرو مبارزه منفی کنند، البته تا صنعت خودرو کشور اصلاح نشود این مشکلات ادامه خواهد داشت چرا که با هیچ مدل قیمت گذاری سازگار نیست.

- ایسنا/اصفهان رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس گفت: مردم باید با بازار کاذبِ قیمت خودرو مبارزه منفی کنند، البته تا صنعت خودرو کشور اصلاح نشود این مشکلات ادامه خواهد داشت چرا که با هیچ مدل قیمت گذاری سازگار نیست.

حمیدرضا فولادگر شامگاه (شنبه-20 اردیبهشت) در نشست خبری، اظهار کرد: در بحث قانونگذاری چند قانون مهم از جمله قانونِ رفع موانع تولید در مجلس هفتم به مدت 5 سال اجرا شد و در مجلس نهم مورد بررسی قرار گرفت و در مجلس دهم دو ماده به آن الحاق شد.

همچنین در حوزه حداکثر استفاده از تولیدِ داخل در مجلس هشتم و نهم، قانون حداکثر به روز شد و قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و حمایت از کالای ایرانی نام گرفت و هم اکنون هر ثبت سفارشی تنها از طریق سامانه توانمندی های داخلی قابل ثبت است.

وی با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار از اهمیت زیادی برخوردار بود، افزود: برای نخستین بار در کشور در مجلس هشتم فرهنگ فضای کسب و کار شکل گرفت و در این مجلس در برنامه پنجم توسعه، 10 ماده آوردیم و یک سال بعد قانون کسب و کار را تصویب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با بازار کاذبِ قیمت خودرو مبارزه منفی کنند

مردم با بازار کاذبِ قیمت خودرو مبارزه منفی کنند