مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 19:202020-05-09اقتصادي

ارائه 51 هزار خدمت امدادی به مشترکین شرکت گاز زنجان


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از ارائه 51 هزار خدمت امدادی به مشترکین شرکت گاز زنجان خبر داد و گفت: ا 11 هزار و 641 خدمت مربوط به وصل گاز بوده است.

- موسی احمدلو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکین شرکت گاز زنجان مرکز امداد 194 راه اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه این مرکز پل ارتباطی مردم با شرکت گاز است که با پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم در حال خدمت رسانی به صورت شبانه روزی است، گفت: سال قبل 51 هزار و 974 خدمت از سوی این مرکز ارائه شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا 11 هزار و 641 خدمت مربوط به وصل گاز پس از اتمام تعمیرات (تاین)، 3 هزار و 826 مورد وصل گاز عادی، یک هزار و 485 مورد تماس فوری و 154 مورد تماس جزیی، تماس های خیلی فوری بوده است.

احمدلو با اشاره به اینکه اپراتورهای مستقر در سامانه مرکز کنترل و فوریت های گاز 194 در تمام ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم هستند، گفت: سیستم تلفنی این مرکز، مجهز به ثبت تمامی مکالمات شهروندان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه از ارائه خدمات آموزشی توسط شرکت گاز به منظور جلوگیری از حوادث خبر داد و گفت: در این راستا آموزش های لازم به دانش آموزان ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 51 هزار خدمت امدادی به مشترکین شرکت گاز زنجان

ارائه 51 هزار خدمت امدادی به مشترکین شرکت گاز زنجان