مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 19:102020-05-09اقتصادي

بررسی تطبیق پذیری 20 رقم جدید علوفه ای در لرستان


عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان از بررسی تطبیق پذیری 20 رقم جدید علوفه ای در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان از بررسی تطبیق پذیری 20 رقم جدید علوفه ای در استان خبر داد.

رضا امیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امروزه حفظ ظرفیت تولید و رسیدن به خودکفایی در تولید محصولات مختلف دامی در برنامه توسعه کشور با استفاده اصولی و مطلوب از منابع و به کارگیری روش های نوین امکان پذیر است.

وی ادامه داد: بهره برداری بی رویه از منابع طبیعی در سال های اخیر و فقدان مراتع کشور ممکن است در آینده و با توجه به وقوع تنش ها و برخی مخاطرات ازجمله سیل باعث کاهش تولید علوفه برای استان و کشور شود.

امیری افزود: بنابراین ما باید چاره اندیشی کنیم و به همین منظور برای کاهش واردات علوفه، فشار دام بر مراتع و حفظ توان تولید و افزایش بهره وری باید کشت گیاهان جدید را در دست تحقیق توسعه و پیشرفت قرار دهیم تا از این طریق به تأمین علوفه برای کشاورزان و دامداران کمک کنیم.

این عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی لرستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر برای تأمین علوفه به کشور ما ظرفیت خالی زیادی وجود دارد که می توانیم با به کارگیری روش های جدید و یافته های تحقیقاتی، گیاهان جدید علوفه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تطبیق پذیری 20 رقم جدید علوفه ای در لرستان

بررسی تطبیق پذیری 20 رقم جدید علوفه ای در لرستان