مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 18:052020-05-09فرهنگي

«خائن» برنده اسکار سینمای ایتالیا شد


شصت و پنجمین دوره جوایز «دیوید دوناتلو» به صورت مجازی و با اعطای شش جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی به فیلم مافیایی «خائن» برگزار شد.

- شصت و پنجمین دوره جوایز دیوید دوناتلو به صورت مجازی و با اعطای شش جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردانی به فیلم مافیایی خائن برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ددلاین، مراسم جوایز دیوید دوناتلو که آن را معادل جوایز سینمایی اسکار در آمریکا می دانند، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و شرایط قرنطینه در این کشور به صورت مجازی و از طریق شبکه Rai برگزار شد، برندگان شاخه های مختلف از طریق ویدئویی پس از کسب جایزه به صحبت پرداختند.

پینوکیو ساخته متئو گارونه ، اولین پادشاه ساخته ماتئو رُوِری ، مارتین ادن به کارگردانی پیترو مارسلو و پیرانا از کلودیو جیووانسی دیگر نامزدهای شاخه بهترین فیلم بودند.

فیلم خائن به کارگردانی مارکو بلوچیو که امسال نماینده سینمای ایتالیا در شاخه بهترین فیلم بینالمللی جوایز سینمایی اسکار بود علاوه بر کسب جایزه بهترین فیلم و کارگردانی این از دوره جوایز دیوید دوناتلو ، در شاخههای بهترین بازیگر مرد (پیرفرانچسکو فاوینو)، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (لوییجی لو کاسیکو) و بهترین تدوین نیز برنده شناخته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خائن» برنده اسکار سینمای ایتالیا شد

«خائن» برنده اسکار سینمای ایتالیا شد