مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 12:502020-05-09اقتصادي

رزمایش کمک مؤمنانه در کرمان/آغاز توزیع 38 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم


همزمان با سراسر کشور، دومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در محل مصلی کرمان آغار شد، در این مرحله از رزمایش 38 هزار و 800 بسته غذایی بین نیازمندان آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا توزیع می شود.

-   فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان متوسط ارزش هر بسته غذایی را 320 هزار ریال دانست و گفت: اعتبار کلی این بسته‎های جمع‎آوری شده تاکنون 12 میلیارد و 416 میلیون تومان است که شامل برنج، گوشت قرمز، ماکارونی، مرغ، رب گوجه، روغن و خرمای مضافتی است.

وی از برگزاری مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد و افزود: این مرحله نیز از شب‎های قدر آغاز می‎شود و ان‎شاءالله تا روز عید فطر ادامه دارد که در آن علاوه بر کمک‎های استانی، حدود 25 هزار بسته توسط سپاه اعطا می‎شود.

معروفی با بیان اینکه برای سیل‎زدگان شهداد، ده رضای ریگان و زهکلوت رودبار نیز 12 هزار بسته در یکی از شب‎های احیا ارسال می‎شود، عنوان کرد: علاوه بر انفاق که زیباترین کار برای شیعیان امام علی (ع) است، همکاری و هماهنگی ائمه جمعه، فرمانداران و تمام مسئولان اجرایی بسیار ارزشمند است و امیدواریم، این کمک‎های مؤمنانه همچنان ادامه داشته باشد.

  نیاز جامعه به تفکر بسیجی هر روز بیشتر احساس می شود حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز با بیان اینکه جادارد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک مؤمنانه در کرمان/آغاز توزیع 38 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم

رزمایش کمک مؤمنانه در کرمان/آغاز توزیع 38 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم