مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 12:402020-05-09سياسي

مراقب «باغ خواب ها» به جای کارتن خواب ها در قزوین باشیم


در شهر قزوین کارتن خواب نداریم اما به دلیل حاشیه نشینی و وجود باغستانها شاهد گسترش «باغ خوابها» در اطراف شهر هستیم که برای آن باید تدبیر کرد.

- قزوین- عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در شهر قزوین کارتن خواب نداریم اما به دلیل حاشیه نشینی و وجود باغستانها شاهد گسترش باغ خوابها در اظراف شهر هستیم که برای آن باید تدبیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و امور خانواده عصر شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

مهدیه سادات قافله باشی در این جلسه با اشاره به همکاری خوب شورای شهر و شهرداری در تأمین امکانات مورد نیاز معتادان متجاهر اظهار داشت: با رویکرد فرنگی اعضای شورای شهر معمولاً در حوزه اجتماعی بیشترین همکاری از سوی این شورا و شهرداری صورت می گیرد.

وی بیان کرد: اخیراً برای تأمین مکانی برای کودکان کار و خیابانی یک مکان مناسب به ارزش 8 میلیارد و 200 میلیون تومان در اختیار متولیان قرار گرفته تا برای ساماندهی این افراد اقدام شود که این همراهی در شرایط بد مالی شهرداری بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

قافله باشی یادآور شد: به دلیل موقعیت جغرافیایی شهر قزوین و توسعه حاشیه نشینی متأسفانه در شهر قزوین شاهد گسترش باغ خواب ها به جای کارتن خواب هستیم که این پدیده می تواند آُسیب های جدی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب «باغ خواب ها» به جای کارتن خواب ها در قزوین باشیم

مراقب «باغ خواب ها» به جای کارتن خواب ها در قزوین باشیم