مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-05-09پزشكي

علوم پزشکی قزوین برنامه های تاب آوری اجتماعی را عملیاتی کرده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: طرح تاب آوری اجتماعی برای کاهش آسیبهای روانی ناشی از کرونا با تدارک برنامه های مختلف آموزشی، - مشاوره ای و سلامت محور در استان اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و امور خانواده عصر شنبه در استانداری قزوین برگزار شد.

پیمان نامدار در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در استان اظهار داشت: برای تقویت تاب آوری اجتماعی از سوی دانشگاه علوم پزشکی برنامه های مختلفی اجرا شده است که تداوم دارد.

وی بیان کرد: در اجرای برنامه های مشاوره ای، یک سری مداخلات روان شناختی برای خانواده فرد متوفی صورت گرفت و 112 مورد مداخله چند ساعته برای کاهش آلام بازماندگان انجام شد.

نامدار تصریح کرد: تهیه کارت تسلیت برای افراد متوفی از دیگر مداخلات انجام شده برای فرد مبتلا از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین بود که بیش از 237 مورد مداخله روحی و روانی صورت گرفته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یادآور شد: همچنین 582 مورد مداخله برای افراد بهبود یافته از دیگر برنامه هایی است که در این ایام انجام شد و چون با بیماری نوظهوری مواجهیم برای پاسخگویی کارشناسی و روانی با واکنش های موردی هم اقداماتی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی قزوین برنامه های تاب آوری اجتماعی را عملیاتی کرده است

علوم پزشکی قزوین برنامه های تاب آوری اجتماعی را عملیاتی کرده است