مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-05-09سياسي

پیشرفت فیزیکی 72 درصدی سد پلرود رودسر/ آب گیری در سال 1400


نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به پیشرفت فیزیکی 72 درصدی سد پلرود، گفت: با توجه به تأمین اعتبار این سد تا سال 1400 آب گیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودسر با تأکید بر اینکه مسئولان دستگاه ها از هر گونه بد اخلاقی با ارباب رجوع خودداری کنند، اظهار کرد: مردم بهترین قاضی برای عملکرد مسئولان هستند.

وی با اشاره به پروژه سد پلرود در شهرستان رودسر و با بیان اینکه در حال حاضر این پروژه از پیشرفت 72 درصدی برخوردار است، گفت: تکمیل و بهره برداری از این سد سبب می شود تا آب 33 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و آب شرب هفت شهر تأمین شود.

نماینده رودسر و املش در مجلس ادامه داد: با توجه به تأمین اعتبار ساخت این سد مقرر شده این سد تا سال 1400 تکمیل و آب گیری شود.

وی در ادامه از فرماندار رودسر خواست تا پیگیری های لازم برای برگزاری جشنواره های گل گاوزبان و فندق رحیم آباد، برای پروژه راه کلاچای- رحیم آباد- قزوین 17 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام در رودسر فرماندار رودسر در ادامه این جلسه با تأکید بر اهتمام همه دستگاه ها برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در سطح شهرستان، اظهار کرد: این پروژه ها بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد باید تلاش ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 72 درصدی سد پلرود رودسر/ آب گیری در سال 1400

پیشرفت فیزیکی 72 درصدی سد پلرود رودسر/ آب گیری در سال 1400