مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:152020-05-09اقتصادي

آغاز برداشت گندم در قیروکارزین


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین از آغاز برداشت گندم از سطح 4000 هکتار مزارع قیروکارزین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قیروکارزین، مهدی همتی صبح امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: عملیات برداشت گندم به طور هم زمان در دو منطقه افزر و مبارک آباد با به کارگیری 11 دستگاه کمباین شروع شده است.

وی با اشاره به سطح 4 هزار هکتاری گندم در این شهرستان افزود: انتظار می رود بیش از 16 هزار تن گندم از مزارع قیروکارزین برداشت و راهی سیلوهای ذخیره سازی شود.

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین ادامه داد: به منظور خرید گندم کشاورزان دو مرکز خرید تضمینی توسط تعاونی روستایی در شهر قیر و افزر دایر که چهار نفر از کارشناسان جهاد کشاورزی به عنوان عامل تشخیص و عامل ذی حساب به این مراکز مأمور و مستقرشده اند.

همتی اضافه کرد؛ در زمان خرید هر محموله از گندم تحویلی کشاورز ارائه تصویر کارت ملی، شماره حساب بانک کشاورزی و شماره همراه شخص کشاورز که در سامانه جامع پهنه بندی و مدیریت داده های کشاورزی ثبت اطلاعات شده الزامی است.

وی بیان داشت: هرگاه میزان تولید مزرعه گندم بالاتر از میزان پیش بینی ثبت شده در سامانه مذکور باشد بعضاً فرایند خرید با اشکال مواجه می شود ازاین رو کشاورز پس از مراجعه به کارشناس پهنه محل فعالیت خود و بررسی موضوع نسبت به اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت گندم در قیروکارزین

آغاز برداشت گندم در قیروکارزین