مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-09اقتصادي

صادرات کالا از بندر نوشهر 2000 درصد رشد یافته است


مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران گفت: صادرات کالا از بندر نوشهر امسال بیش از دو هزار درصد رشد داشته و به چهار هزار و 727 تن رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدتقی انزان پور در حاشیه بارگیری محموله صادراتی در بندر نوشهر با بیان اینکه صادرات کالا از آغاز سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه قبلی بیش از دو هزار درصد افزایش یافته است، یک محموله به وزن هزار و 706 تن شامل کنسانتره سیب و رب گوجه فرنگی به مقصد آستراخان روسیه صادر خواهد شد.

وی افزود: سعی و تلاش مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر این است که با فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت تجار و صاحبان کالا و همچنین تأمین تجهیزات مورد نیاز برای تخلیه و بارگیری انواع کالا روند تخلیه و بارگیری در منطقه سرعت بگیرد و این امر برای سرمایه گذاران جذابیت ایجاد کند.

انزان پور با بیان اینکه از آغاز سال جاری تاکنون بیش از 4 هزار و 727 تن کالا از بندر نوشهر صادر شده اظهار داشت: محصولات کشاورزی شامل کنسانتره و پوره سیب، رب گوجه فرنگی و خرما از عمده ترین کالاهای صادراتی از بندر نوشهر به مقصد کشورهای حاشیه دریای خزر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کالا از بندر نوشهر 2000 درصد رشد یافته است

صادرات کالا از بندر نوشهر 2000 درصد رشد یافته است