مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-05-09سياسي

پیشرفته ترین دروازه ضدعفونی کننده خودکار به دست یزدی ها طراحی شد


یکی از شرکت های دانش محور مستقر در پارک علم و فناوری یزد موفق به تولید پیشرفته ترین دروازه ضدعفونی کننده خودکار شده است.

- به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محبوبه نبی نژاد گفت: این دروازه ضدعفونی کننده خودکار برای نخستین بار در جهان به نحوی طراحی شده است که به محض حضور فرد در داخل آن نسبت به پاشیدن مواد ضدعفونی کننده از گردن به پایین اقدام می کند.

  مدیرعامل شرکت زانا افزود: طراحی منحصربه فرد این دستگاه سبب شده تا علاوه بر گندزدایی سطح البسه و وسایل همراه شخص عابر، عوارض و خطرات استنشاق و تماس با مواد ضدعفونی کننده وجود نداشته و امکان به کارگیری در کلیه اماکن و مسیر های تردد عابران را دارا است.

نبی نژاد با اشاره به ویژگی های این دستگاه، ادامه داد: پاشش خودکار مواد ضدعفونی کننده متناسب با قد عابر (گردن به پایین)، گندزدایی سطح بدن، البسه و وسایل همراه، مجهز به سنسور و پردازنده هوشمند، عملکرد خودکار با حضور و ورود فرد و بهینه ترین حالت مصرف مواد ضدعفونی کننده از ویژگی های دستگاه ضدعفونی است.

وی از استفاده آسان باقابلیت جابه جایی، طراحی هوشمندانه با پوشش کامپوزیت آلومینیوم نانو آنتی باکتریال، دارای روشنایی لامپ مستقل و برق مصرفی تک فاز به عنوان دیگر ویژگی ها یادکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفته ترین دروازه ضدعفونی کننده خودکار به دست یزدی ها طراحی شد

پیشرفته ترین دروازه ضدعفونی کننده خودکار به دست یزدی ها طراحی شد