مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-09سياسي

حرف های ناتمام قیصر به روایت ادیبان ترکیه


دومین نشست «جایگاه شعر قیصر امین پور در ادبیات معاصر» توسط وابستگی فرهنگی ایران و نمایندگی بنیاد سعدی در استانبول در فضای مجازی از طریق برنامه لایو (زنده) اینستاگرام برگزار شد.

- دومین نشست جایگاه شعر قیصر امین پور در ادبیات معاصر توسط وابستگی فرهنگی ایران و نمایندگی بنیاد سعدی در استانبول در فضای مجازی از طریق برنامه لایو (زنده) اینستاگرام برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دومین نشست جایگاه شعر قیصر امین پور در ادبیات معاصر به همت وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگی بنیاد سعدی در استانبول در فضای مجازی از طریق برنامه لایو (زنده) اینستاگرام برگزار شد.

در ابتدای این نشست ادبی مجازی، کوروش مقتدری، وابسته فرهنگی کشورمان در استانبول ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی روزه داران، پس از خواندن قطعه شعری از زنده یاد قیصر امین پور گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز دانشگاهی و فرهنگی، نمایندگی فرهنگی استانبول تصمیم گرفت نشست های فرهنگی و ادبی خود را از طریق فضای مجازی برای علاقه مندان به فرهنگ ایرانی اسلامی و زبان وادبیات فارسی برگزار کند.

علی گوزل یوز، رییس گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه استانبول با تشکر از وابستگی فرهنگی کشورمان برای برگزاری این نشست در سخنانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرف های ناتمام قیصر به روایت ادیبان ترکیه

حرف های ناتمام قیصر به روایت ادیبان ترکیه