مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-09اقتصادي

انزلی به عنوان شهرستان مرزی تعیین شد


با پیگیری های انجام شده، تمام نقاط روستایی و شهری شهرستان بندر انزلی، از سوی وزارت کشور به عنوان نقاط مرزی محسوب و مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل حیدری آزاد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به درخواست های مردم شهرستان بندر انزلی در خصوص تلقی شدن شهر بندر انزلی به عنوان شهر مرزی، پیگیری های حضوری و مکاتبات بسیاری از سوی فرمانداری با استانداری و وزارت کشور صورت پذیرفت.

وی افزود: بندرانزلی از دیرباز به عنوان دروازه اروپا محسوب شده و از جایگاه ویژه استراتژیک در منطقه برخوردار بوده و تمام نقاط شهری و روستایی در مرزهای آبی و دریایی قرار دارد.

حیدری آزاد با تقدیر از تلاش ها و حمایت های استاندار گیلان برای تحقق این امر مهم، ادامه داد: با پیگیری های انجام شده در خصوص تلقی شدن تمام نقاط شهری و روستایی شهرستان بندرانزلی در راستای استفاده شهروندان از مزایای فوق العاده حق نواحی مرزی، این مهم از سوی اداره کل تقسیمات کشوری وزارت کشور پذیرفته شده و وزیر کشور نیز آن را تأیید کرد.

فرماندار انزلی ادامه داد: با مرزی شدن بندر انزلی شهروندان می توانند از مزایای قوانین مرتبط با شهرستان های مرزی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انزلی به عنوان شهرستان مرزی تعیین شد

انزلی به عنوان شهرستان مرزی تعیین شد