مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-09ورزشي

واکنش فدارسیون پزشکی به کشف 21 میلیون آمپول و موادنیروزا


فدراسیون پزشکی از اقدامات نیروی انتظامی در کشف 21 میلیون آمپول و موادنیروزا تشکر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، به دنبال کشف کارگاه تولید آمپول و مواد نیروزای تقلبی در رودهن توسط نیروی انتظامی، مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (ایران نادو) از سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

در نامه خلیلیان خطاب به سردار اشتری آمده است: خداوند متعال را شاکریم که به برکت حضور دقیق نیروی انتظامی در همه عرصه ها، ملت بزرگ ایران اسلامی و خادمان آنها با آرامش خاطر به وظایف، تکالیف و مسئولیت های خویش عمل می کنند.

در این رابطه در شرایطی که موضوع اپیدمی کرونا همه بخش های کشورمان و البته جهان را تحت تاثیر خویش قرار داده است، خبر کشف 21 میلیون آمپول و مواد نیروزا در شهر رودهن توسط فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران به خوبی بیانگر اشراف کامل و همه جانبه مجموعه تحت مدیریت و فرماندهی حضرت عالی است.

بر خود واجب می دانم به عنوان عضوی از جامعه ورزش و سلامت کشور در سنگر فدراسیون پزشکی ورزشی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، صمیمانه از این اقدام به موقع تشکر و قدردانی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدارسیون پزشکی به کشف 21 میلیون آمپول و موادنیروزا

واکنش فدارسیون پزشکی به کشف 21 میلیون آمپول و موادنیروزا