مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 07:552020-05-09سياسي

توزیع بیش از 52 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی به جز بسته های معیشتی غیر رسمی که تهیه و توزیع شد بیش از 52 هزار بسته معیشتی به ارزش 300 هزار تومان در اختیار نیازمندان و افراد آسیب دیده قرار گرفت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی ظهر امروز در آیین مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در فراهان و افتتاح طرح های بسیج سازندگی شهرستان اظهار کرد: انسان در سراسر زندگی خود در امتحان های بزرگ الهی قرار دارد و آن چیزی که خداوند از انسان در امتحانات الهی انتظار دارد عمل صالح می باشد که اخلاص در نیت و تقوای در عمل از مهمترین شروط عمل صالح است.

وی افزود: در چهل سال گذشته ملت ایران از امتحانات بزرگی پیروز بیرون آمدند و عمل صالح خوبی هم در این امتحانات از خود نشان دادند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:  ملت ایران در این چهل سال انقلاب توانستند تهدیدات را به فرصت تبدیل کنند و یک نمونه مهم آن دفاع مقدس بود که دشمن برای نابودی انقلاب به میدان آمد و ملت توانست این حادثه را به یک صحنه زیبایی تبدیل کند.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس ملت ایران با دفاع مومنانه ای که از خود نشان دادند صحنه هایی برگرفته از عاشورا را رقم زدند و حضور و کمک مردم تهدید جنگ را به فرصت تبدیل کرد و ملت ایران از دل مشکلات در طی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 52 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی

توزیع بیش از 52 هزار بسته معیشتی در استان مرکزی