مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-09ورزشي

بررسی چرخه انتخابی کشتی با حضور جدیدی و رضایی


نشست بررسی چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی صبح امروز (شنبه) با حضور قهرمانان المپیک و جهان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

- نشست بررسی چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی صبح امروز (شنبه) با حضور قهرمانان المپیک و جهان در محل فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این نشست با حضور عباس جدیدی و علیرضا رضایی قهرمانان المپیک و جهان در کشتی آزاد، رییس فدراسیون و مسوولان انستیتو کشتی برگزار شد.

در این جلسه طرح چرخه انتخابی تیم های ملی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مهمانان حاضر در نشست نظرات کارشناسی و فنی خود را در مورد این چرخه ارائه دادند.

فدراسیون کشتی از علیرضا حیدری قهرمان جهان و المپیک نیز برای حضور در این جلسه دعوت کرده بود که با توجه به تداخل زمانی و مشغله کاری، ایشان نتوانست در جلسه حضور یابد اما نظرات خود را به صورت مکتوب در سه صفحه به رییس فدراسیون کشتی ارائه داد و در جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

فدراسیون کشتی در نظر دارد با دعوت از کارشناسان و افراد خبره، نسبت به بررسی چرخه انتخابی اقدام کند تا در نهایت این طرح با انجام تغییرات لازم نهایی و برای رقابت های پیش رو اجرایی شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چرخه انتخابی کشتی با حضور جدیدی و رضایی

بررسی چرخه انتخابی کشتی با حضور جدیدی و رضایی