مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-05-09سياسي

مریانج؛ به رنگ بیرق های کریمانه امام حسن(ع)


بخشش با دستان خالی کار حسن(ع) است که هیأت روضه الشهدا شهر مریانج به رسم امام رئوف خود، 1500 بیرق زردرنگ را با دستان خالی اما کریمانه آماده و در سردرب تمامی منازل شهر نصب کرده اند.

-  خبرگزاری فارس ـ همدان، پرچم های زرد را لشگری در دست دارند که اصحاب آخرالزمانی مولا هستند، پرچم های زردی که امروز حزب الله، فاطمیون و حیدریون و.

که در دست دارند نماد مردانی است که منتظر ظهورند.

مردم مریانج شیعه مذهب هستند و در شعائر دین مبین سخت مؤمن اند و تعصب دارند، جالب است بدانید در میلاد کریم اهل بیت(ع) هر خانه یک پرچم زردرنگ را بر سر در منزل خود نصب کرده اند.

مریانجی ها در بین مردم استان همدان، به دینداری و تعصبات مذهبی شهرت دارند، به همین دلیل مریانج را قطب مذهبی همدان می دانند زیرا مراسم های مذهبی این شهر سرآمد است و در برگزاری جشن ها و عزاداری های ائمه اطهار به خصوص ایام محرم و صفر تعصب شدید نشان می دهند.

به دلیل شرایط موجود و مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم برگزاری مراسم، در ایام پیش رو هیأت ها به صورت حضوری برگزار نمی شود، اما مردم ولایتمدار و مومن مریانج بیکار ننشسته اند و دست به ابتکار جالبی برای ایام میلاد امام حسن مجتبی(ع) زدند و زیبایی خاصی به چهره شهر خود بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مریانج؛ به رنگ بیرق های کریمانه امام حسن(ع)

مریانج؛ به رنگ بیرق های کریمانه امام حسن(ع)