مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:172020-05-09اجتماعي

مازندران؛ استانی پر خطر در بحران ها محسوب می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: این استان از جمله استان های پر خطر کشور در بحران ها محسوب می شود به طوریکه در ایام مختلف سال شاهد بارش شدید باران، - ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: این استان از جمله استان های پر خطر کشور در بحران ها محسوب می شود به طوریکه در ایام مختلف سال شاهد بارش شدید باران، سیل، زلزله، طوفان، رانش و حتی مگس مدیترانه ای هستیم.

مهدی رازجویان در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه تهاتر لایروبی رودخانه ها در بودجه سال 99 با پیمانکاران مصوب شده است، اظهار کرد: خارج نمودن به موقع مصالح از رودخانه ها و ساماندهی لایروبی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: طی یکی دو سال اخیر با وقوع سیل در مازندران مواجه بودیم که متاسفانه نتوانستیم آن طور که می بایست درد مردم را تسکین ببخشیم که عدم تخصیص به موقع اعتبارات و لزوم پیشگیری به موقع از حوادث از جمله دلایل اصلی در هنگام بروز حوادث پر خطر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: رانش و لغزش های روزهای اخیر برخی نقاط و روستاهای استان را با بحران مواجه کرده است، جمعیت روستاهای استان بسیار بالا بوده و با توجه به اینکه اقتصاد مازندران مبتنی بر کشاورزی و گردشگری ست، بخش فراوانی از این موارد به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران؛ استانی پر خطر در بحران ها محسوب می شود

مازندران؛ استانی پر خطر در بحران ها محسوب می شود