مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 06:172020-05-09اجتماعي

خروج 7 هکتار فضای سبز از میدان نمایشگاه مشهد


رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد گفت: برای اجرای پروژه چندسطحی میدان نمایشگاه 3200 درخت یا درختچه جابه جا و به جای دیگری منتقل شده که این تعداد درخت به اندازه 7 هکتار فضای سبز است؛ - ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهر مشهد گفت: برای اجرای پروژه چندسطحی میدان نمایشگاه 3200 درخت یا درختچه جابه جا و به جای دیگری منتقل شده که این تعداد درخت به اندازه 7 هکتار فضای سبز است؛ یعنی 7 هکتار فضای سبز را از آن منطقه خارج کردیم.

محمد حاجیان شهری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص پیوست های زیست محیطی پروژه های شهری، اظهار کرد: شاخص های اصلی بحث های زیست محیطی شامل چند فاکتور آلودگی هوا، آلودگی صوتی، آلودگی خاک و سایر آلودگی هایی مانند نوری و سمعی بصری است.

وقتی ما یک فعالیت عمرانی را انجام می دهیم چه در جنگل، چه شهر و چه بیابان، بالاخره یک تغییر اکولوژیکی را بر آن اکوسیستمی که اغلب هم به پایداری رسیده، ایجاد کرده و فشاری وارد می کنیم که منجر به بهم خوردن تعادل زیستی در آن حوزه می شود.

وی بیان کرد: ما در شهر پروژه های عمرانی داریم و وقتی پل روگذر، زیرگذر و برج می سازیم، هر کدام از این پروژه ها می تواند اثراتی را بر محیط اطراف خود بگذارد؛ به طور مثال وقتی می خواهیم یک روگذر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 7 هکتار فضای سبز از میدان نمایشگاه مشهد

خروج 7 هکتار فضای سبز از میدان نمایشگاه مشهد