مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-09سياسي

تلاش برای جبران کسری بودجه سال گذشته/تجلیل از 71 استاد برگزیده


رییس دانشگاه تربیت مدرس از تلاش این دانشگاه برای جبران کسری بودجه سال گذشته خبر داد و گفت: در مراسم روز استاد از 71 استاد برگزیده دانشگاه تربیت مدرس تجلیل شد.

- رییس دانشگاه تربیت مدرس از تلاش این دانشگاه برای جبران کسری بودجه سال گذشته خبر داد و گفت: در مراسم روز استاد از 71 استاد برگزیده دانشگاه تربیت مدرس تجلیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد تقی احمدی امروز در آیین مجازی بزرگداشت روز استاد بر ضرورت الگوگیری معلمان و اساتید دانشگاه ها از شهید مطهری تاکید کرد و گفت: اساس توسعه علمی و فناوری، پیشرفت کشور و همچنین تربیت نیروی انسانی توانا در کشور بر وجود و فعالیت معلمان و استادان نهادینه شده است، دانشگاه ها هم در این مقطع مسئولیت بزرگی را داشته اند و ثابت کرده اند که ستون و استوانه توفیق کشور در عرصه های علم و فناوری و در زمینه های انسان سازی و علوم اخلاق و تدین هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال جاری در مبارزه با کرونا و در اپیدمی پیچیده و سختی که همه دنیا را در برگرفته است، اساتید و دانشمندان ما در مهار این ویروس و در حل معضلات آن در همه ابعاد توانستند نقش بزرگی را ایفا کنند؛ بنابراین کشور مدیون دانشگاه و دانشگاهیان است و دانشجویان نیز مدیون اساتید، بزرگان علم و دانش و همچنین اساتید سخت گیر و دانشمند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای جبران کسری بودجه سال گذشته/تجلیل از 71 استاد برگزیده

تلاش برای جبران کسری بودجه سال گذشته/تجلیل از 71 استاد برگزیده