مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-05-09سياسي

کمک های مومنانه به خانواده های زندانیان با جدیت انجام می شود


مدیرکل زندان های استان تهران، گفت: برنامه کمک های مومنانه با تشکیل 15 اکیپ از مددکاران و کارکنان ادارات فرهنگی تربیتی زندان ها، با جدیت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدحشمت اله حیات الغیب، افزود: در شرایط اقتصادی کنونی و بحران کرونا که بسیاری از خانواده ها به ویژه خانواده های زندانیانی که نان آور و سرپرستشان در زندان به سر می برد، با مشکل مالی مواجه شده اند، اهدای کمک های مومنانه می تواند گوشه ای از مشکلات آنان را رفع کند.

وی ادامه دادد: کمک به نیازمندان یکی از مهمترین آموزه های دین اسلام است و بسیار مورد تاکید می باشد و چه خوب است که در شب های ماه پربرکت رمضان به یاری نیازمندان برویم و بهترین زمانی که انسان می تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که موانعی مانند حبس، مشکلاتی برای خانواده هایشان به وجود آورده است.

برخی از این افراد، خانواده های آبرومندی هستند و به گونه ای زندگی می کنند که به نظر می رسد افراد بی نیازی هستند و در انفاق پنهانی آبروی فرد نیازمند حفظ می شود.

حیات الغیب تأکید کرد: بر همین اساس و بنا بر برنامه کمک های مومنانه که دستور مقام معظم رهبری است، با هماهنگی مرکز مراقبت بعد از خروج زندانیان استان تهران، 15 اکیپ سه نفره بدون جلب توجه همسایگان، به درب خانه های زندانیانی که امکان حضور در مددکاری ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مومنانه به خانواده های زندانیان با جدیت انجام می شود

کمک های مومنانه به خانواده های زندانیان با جدیت انجام می شود