مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:362020-05-09ورزشي

خراسان شمالی میزبان مسابقات قهرمانی کشتی آلیش کشور خواهد بود


رییس هیات کشتی خراسان شمالی با اشاره به جایگاه بی بدیل استان در کشتی سنتی کشور تصریح کرد: امسال افتخار میزبانی مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور را داریم.

- عیسی پور نادری در گفتگو با مهر با اشاره به شرایط حال حاضر کشتی خراسان شمالی اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا تأثیرات مخربی بر ورزش قهرمانی داشت، به طور نمونه در رده های سنی که به رسم هر سال نوجوانان و جوانان با استعداد استان را اسفند ماه به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می کردیم، لغو و به زمان نامعلوم موکول شد.

رییس هیأت کشتی خراسان شمالی با اشاره به جایگاه بی بدیل استان در کشتی سنتی کشور تصریح کرد: امسال افتخار میزبانی مسابقات کشتی آلیش قهرمانی کشور را داریم و امیدواریم تا آن پشت این ویروس منحوس به خاک مالیده شود تا شاهد برگزاری یک رویداد ورزشی شورآفرین برای عاشقان کشتی در استان باشیم.

وی برنامه های پیش روی هیأت کشتی خراسان شمالی را این گونه تشریح کرد: اعزام تیم های کشتی آزاد و فرنگی به مسابقات قهرمانی کشور در تمامی رده های سنی و همچنین اعزام تیم جوانان و نوجوانان بانوی استان به مسابقات آلیش قهرمانی کشور اولویت اصلی برنامه های هیأت کشتی است.

رییس هیأت کشتی خراسان شمالی ضمن موفق ارزیابی کردن تیم داری خراسان شمالی در مسابقات لیگ برتر کشتی عنوان کرد: توجه ویژه به استعدادهای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی میزبان مسابقات قهرمانی کشتی آلیش کشور خواهد بود

خراسان شمالی میزبان مسابقات قهرمانی کشتی آلیش کشور خواهد بود