مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1399 ساعت 05:152020-05-09سياسي

کرونا هم حریف همدلی صایین قلعه ای ها نشد


یکی از تاثیرات کرونا بر اجتماعات مردمی، تعطیلی نمازهای جمعه بود، اما این روزها یک ستاد نماز جمعه در استان به همت امام جمعه صایین قلعه فعال تر از گذشته آستین بالا زده و برای مبارزه با بیماری کرونا کنار مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در روزهای شیوع کرونا کسب و کارها آسیب دید و اغلب مردم دچار مشکل شدند و تبعات ویروس کرونا بر زندگی بسیاری از مردم تاثیر گذاشت.

کرونا که آمد مردم به دلیل فاصله گذاری اجتماعی یا فیزکی برای حفظ سلامتی و قطع زنجیره کرونا از هم دور شدند، اما همدلی ملت ایران جوشید و در این ایام زندگی ها و کارهای خیر رنگ و بوی خاصی به خود گرفت.

مردم ایران آمدند و در کنار هم ایستادند و با سیل مهربانی و نیکی نشان دادند که انسانیت جزیی از ذات این مردم همیشه خالق صحنه های بکر و خاص و به یادماندنی است.

در روزهای نخست مردم با تشکیل انواع پویش ها به خیابان ها آمدند و در شب هایی که خیلی از ماها خواب بودیم اقدام به ضد عفونی شهر و معابر کردند تا نشان دهند که همدلی و ایثار و فداکاری در بین این مردم همیشه زنده است.

اما شاید یکی از تاثیرات کرونا بر اجتماعات مردمی تعطیلی نمازهای جمعه بود، اجتماعی که محل اطلاع مردم از رویدادهای سیاسی و اجتماعی جهان و کشور بود، اما این روزها یک ستاد نماز جمعه در استان به همت امام جمعه این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا هم حریف همدلی صایین قلعه ای ها نشد

کرونا هم حریف همدلی صایین قلعه ای ها نشد